joi, 5 august 2010

Mircea Toma, in loc sa apere jurnalistii atacati de mafii, la varsta lui, il reclama pe Iulian Urban la CNCD


Iulian Urban: Agentia pentru Monitorizarea Presei – Pasive Active Watch de la Aripa Civila a Coalitiei Grivco – este cea mai noua organizatie tip ONG care ma reclama la Consiliul National Pentru Combaterea Discriminarii intrucat chipurile as fi discriminat tiganii din Romania cand am scris in ianuarie 2009 acest text: Avelo Bahtalo Elvetia, care ulterior a circulat in tot internetul romanesc.

Aceasta “Agentie”, care chipurile monitorizeaza presa, a sarit de fund in sus atunci cand eu am acuzat dur MASS-MEDIA MANELIZATA din Romania ca nu a avut nici o reactie atunci cand in februarie 2009 in Elvetia s-a organizat referendum-ul prin care toti romanii erau catalogati drept corbi/ciori, necatadicsind sa-i apere pe managerii, doctorii, profesorii si romanii de top care muncesc in Elvetia [ vezi aici Cum am devenit si eu cioara ] . Simtindu-si onoarea nereperata, AMP ma reclama la un an si juma’ de la publicarea materialului la… CNCD (Politia Gandirii – Nota meaAceasta si dupa ce senatorul Urban a reclamat faudarea alegerilor la CNCD).
Vazand ca vajnicii aparatori ai discriminatilor din Romania au mai obtinut o victorie la CNCD acolo unde la sesizarea lui Dan Tapalaga s-a decis ca eu ma ocup cu discriminarea tiganilor intrucat le ofer locuri de munca adica practic ii oblig sa munceasca “fortat” [ vezi aici Tiganii m-au biruit: Tapalaga a devenit idolul tiganilor ], au decis sa ma reclame la randul lor, pretinzand ca in materialul AVELO BAHTALO ELVETIA unde accentul meu era de a bate obrazul gros al spalatorilor de cadavre politice care isi spun jurnalisti in Romania, eu m-am dedat la acte de discriminare a tiganilor.

Bineinteles ca nu au scos un cuvant in sesizare, despre faptul ca mass-media din Romania este vinovatul no. 1 pentru faptul ca pe spinarea tiganilor se fac afaceri cu sute de milioane de euro, de faptul ca Romania are acum probleme uriase cu toate tarile din Schengen care ne trantesc usa in nas pe tema tiganilor, sau umilintele pe care le indura romanii de buna credinta care fac cinste tarii si care asa cum s-a intamplat in 2009 in Elvetia au fost umiliti din cauza aceste eterne probleme a asocierii tiganilor cu Romania.

Continuarea si toate documentele absurde ale lui Mircea Toma la Iulian Urban Blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu